پایگاه محتوای کاربردی » فروشگاه » ماهنامه سفر ۸۴
هشتاد و چهارمین شماره ماهنامه سفر با مطالب و تحلیلهای متنوع به مناسبت روز جهانی جهانگردی در مهرماه ۱۴۰۰ منتشر شد. این شماره از نشریه به برنامهریزی سفر در دوراه همهگیری کرونا و همچنین ظرفیتسازیها در آینده پیش رو که واکسیناسیون فراگیر شده نگاهی ویژه دارد.
گزارشهای تحقیقی از مقاصد تازه گردشگری از جمله هورامان، ارتفاعات شمیران و نیز سیستان و بلوچستان از مطالب جذاب این شماره از ماهنامه سفر است.
۵۰,۰۰۰ تومان
هشتاد و چهارمین شماره ماهنامه سفر با مطالب و تحلیلهای متنوع به مناسبت روز جهانی جهانگردی در مهرماه ۱۴۰۰ منتشر شد. این شماره از نشریه به برنامهریزی سفر در دوراه همهگیری کرونا و همچنین ظرفیتسازیها در آینده پیش رو که واکسیناسیون فراگیر شده نگاهی ویژه دارد.
گزارشهای تحقیقی از مقاصد تازه گردشگری از جمله هورامان، ارتفاعات شمیران و نیز سیستان و بلوچستان از مطالب جذاب این شماره از ماهنامه سفر است.
ماهنامه سفر به مناسبت روز جهانی جهانگردی در ۵ مهر ۱۴۰۰ هشتاد و چهارمین شماره خود را منتشر کرد.
در این شماره که حاوی گزارشهای متنوعی از ظرفیتهای تازه صنعت گردشگری در دوران همهگیری کروناست، نویسندگان و کارشناسان این نشریه تلاش کردهاند تا تصویری واقعبینانه از ظرفیتهای گردشگری ایران منتشر شود.
همایون ذرقانی مدیرمسئول و سردبیر ماهنامه سفر در سرمقاله این شماره نوشته است:
همزمان با آرایش جدید دولت، ماهنامه سفر در این شماره و به مناسبت روز جهانی جهانگردی، فضای واقعبینانه کسبوکار در صنعت گردشگری را بررسی میکند. مقامات تازه وزارت گردشگری و بخش خصوصی که دست در دست هم از در تعامل و تفاهم حداکثری با یکدیگر وارد شدهاند، میدانند که محدودیتها، فرصتهایی را برای توسعه سفرهای داخلی هم ایجاد کرده است. بهتر است به این واقعیت هم توجه کنند مردم ایران شایسته سفرهای خوب و آبرومند هستند و جبران زیانهای انباشته مادی دولت و بخش خصوصی با جامعهای افسرده و کم بنیه شدنی نیست.
وزن | 250 گرم |
---|---|
تاریخ انتشار | |
منبع | |
نوع فایل |
دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائهی نظر دربارهی کالا ارائهی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.