جوان سازی ناوگان هوایی به جای نوسازی

5,000 تومان

نویسنده: کامران بهزادی (کارشناس ارشد جامعه شناسی)

انتشار: ماهنامه صنعت حمل و نقل شماره ۳۵۸ مهر ۱۳۹۶

در بحث الگوهای توسعه یافتگی جوامع، همواره وجود یک خط هوایی تجاری ملی قوی و معتبر، نشانه و پشتوانه توسعه یافتگی محسوب می‌شود. حتی در کشورهای مبتنی بر حکومت و نظام سرمایه‌داری نیز هر چند نمادهای ملی صرفا متعلق به دولت ها نبوده و این بخش‌های خصوصی هستند که مسوول اجرای گردش مالی و توسعه یافتگی‌اند، اما وجود ناوگان‌های هوایی متعدد، نو و مدرن نشان از میزان توسعه یافتگی محسوب می‌شوند. حتی در کشورهای ایدیولوژیکی مانند چین نیز این صنعت چنان مورد اهمیت است که درک توسعه ناوگان تجاری بدون کوچک‌ترین شک و شبهه مورد تایید مسوولان قرار دارد. این مقاله کارشناسی خواننده را با جنبه‌های تازه‌ای از خط هوایی تجاری ملی آشنا می کند.

توضیحات

نویسنده: کامران بهزادی (کارشناس ارشد جامعه شناسی)

انتشار: ماهنامه صنعت حمل و نقل شماره ۳۵۸ مهر ۱۳۹۶

در بحث الگوهای توسعه یافتگی جوامع، همواره وجود یک خط هوایی تجاری ملی قوی و معتبر، نشانه و پشتوانه توسعه یافتگی محسوب می‌شود. حتی در کشورهای مبتنی بر حکومت و نظام سرمایه‌داری نیز هر چند نمادهای ملی صرفا متعلق به دولت ها نبوده و این بخش‌های خصوصی هستند که مسوول اجرای گردش مالی و توسعه یافتگی‌اند، اما وجود ناوگان‌های هوایی متعدد، نو و مدرن نشان از میزان توسعه یافتگی محسوب می‌شوند. حتی در کشورهای ایدیولوژیکی مانند چین نیز این صنعت چنان مورد اهمیت است که درک توسعه ناوگان تجاری بدون کوچک‌ترین شک و شبهه مورد تایید مسوولان قرار دارد. این مقاله کارشناسی خواننده را با جنبه‌های تازه‌ای از خط هوایی تجاری ملی آشنا می کند.

توضیحات تکمیلی

تاریخ انتشار

منبع

نوع فایل

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جوان سازی ناوگان هوایی به جای نوسازی”