توضیحات
نویسنده: فریبا رسولی
انتشار: ماهنامه صنعت حمل و نقل شماره ۳۶۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
استارتاپهای لجستیک هم اکنون با ارائه مدلهای اقتصادی ساختار بازار سنتی حمل و نقل جادهای ایران را دگرگون کردهاند. اگرچه این اعتقاد وجود دارد که ورود استارتاپها به ایران برخلاف سایر تکنولوژیها که بسیار دیر به ایران میرسند، چندان با وقفه همراه نبوده و طرحهای کارآمد و ایدههای نو به سرعت در کشور به مرحله اجرا راه یافته است. در واقع خدمات لجستیک از سوی این استارتاپها ارائه میشود تا چالشهایی مانند عدم یکپارچکی، شفافیت، نظارت و ناکارآمدی بر کالاها را در حوزه حمل و نقل برطرف کند و رضایت مشتریان یا همان صاحبان بار را از حمل و نقل اینترنتی و سامانههای هوشمند جلب کند.
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.