راه آهن درآئینه بودجه 99

5,000 تومان

نویسنده: محمدرضا کامیاب (کارشناس حمل و نقل)

انتشار: ماهنامه صنعت حمل و نقل شماره ۳۷۵، بهمن ۱۳۹۸

هر ساله دولت بودجه خود را براساس درآمدهایی میبندد که با واقعیت در زمان وقوع، هیچ تناسبی نداشته و لذا حفر چاه ویل کسر بودجه از اینجا آغاز میشود.  با آن درآمد پیشبینی شده، اعتباراتی در ستونها و سرفصلهای بودجهای در دو بخش جاری و عمرانی برای هر بخش و به تبع آن هر دستگاه اجرایی کشور گنجانده میشود که بخش جاری آن قریب به واقع لیکن بخش عمرانی آن انتزاعی است. نگارنده در این یادداشت به ضعف‌های بودجه‌رسانی به شبکه حمل و نقل ریلی نگاهی ویژه دارد.

توضیحات

نویسنده: محمدرضا کامیاب (کارشناس حمل و نقل)

انتشار: ماهنامه صنعت حمل و نقل شماره ۳۷۵، بهمن ۱۳۹۸

هر ساله دولت بودجه خود را براساس درآمدهایی میبندد که با واقعیت در زمان وقوع، هیچ تناسبی نداشته و لذا حفر چاه ویل کسر بودجه از اینجا آغاز میشود.  با آن درآمد پیشبینی شده، اعتباراتی در ستونها و سرفصلهای بودجهای در دو بخش جاری و عمرانی برای هر بخش و به تبع آن هر دستگاه اجرایی کشور گنجانده میشود که بخش جاری آن قریب به واقع لیکن بخش عمرانی آن انتزاعی است. نگارنده در این یادداشت به ضعف‌های بودجه‌رسانی به شبکه حمل و نقل ریلی نگاهی ویژه دارد.

توضیحات تکمیلی

تاریخ انتشار

منبع

نوع فایل

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “راه آهن درآئینه بودجه 99”