مدیریت دانش در شرکت ریلی (راه‌آهن)

5,000 تومان

نویسنده: علی‌رضا رمضان‌پورعبدل‌آبادی (کارشناس ریلی)

انتشار: ماهنامه صنعت حمل و نقل شماره 372 مرداد 1398

در گذشته، صنعت راه‌آهن با سیستم‌های فنی و تکنولوژیکی ساده که تنها شامل تعداد کمی ورودی‌ها و خروجی‌های زیرسیستم‌ها و اجزای ساده می‌شد مواجه بود. بنابراین، یک مدیر می‌توانست تقریبا به‌طور کامل آنها را درک و شرایط شکست و عواقب آن را پیش‌بینی کند، اما امروزه سیستم‌های فنی و فن‌آوری راه‌آهن پیچیده هستند و این پیچیدگی سیستم به‌طور مداوم در حال افزایش است و مدیران را وادار می‌کند تا درک بهتری از چگونگی رفتار سیستم و تاثیر آن بر کیفیت خدمات حمل‌و‌نقل ریلی داشته باشند. شایان ذکر است که بدون داشتن یک سیستم مدیریت دانش خوب طراحی شده و سازمان‌یافته و با توجه به عوامل موثر بر کیفیت خدمات راه‌آهن‌، حتی بهترین طرح‌ها و اهداف نیز می‌تواند بیهوده و بی‌نتیجه بماند. در این مقاله، نیاز به ایجاد، ماهیت و ویژگی‌های کلیدی سیستم مدیریت دانش در زمینه کیفیت خدمات حمل‌و‌نقل در راه‌آهن مورد بحث قرار می‌گیرد.

توضیحات

نویسنده: علی‌رضا رمضان‌پورعبدل‌آبادی (کارشناس ریلی)

انتشار: ماهنامه صنعت حمل و نقل شماره 372 مرداد 1398

در گذشته، صنعت راه‌آهن با سیستم‌های فنی و تکنولوژیکی ساده که تنها شامل تعداد کمی ورودی‌ها و خروجی‌های زیرسیستم‌ها و اجزای ساده می‌شد مواجه بود. بنابراین، یک مدیر می‌توانست تقریبا به‌طور کامل آنها را درک و شرایط شکست و عواقب آن را پیش‌بینی کند، اما امروزه سیستم‌های فنی و فن‌آوری راه‌آهن پیچیده هستند و این پیچیدگی سیستم به‌طور مداوم در حال افزایش است و مدیران را وادار می‌کند تا درک بهتری از چگونگی رفتار سیستم و تاثیر آن بر کیفیت خدمات حمل‌و‌نقل ریلی داشته باشند. شایان ذکر است که بدون داشتن یک سیستم مدیریت دانش خوب طراحی شده و سازمان‌یافته و با توجه به عوامل موثر بر کیفیت خدمات راه‌آهن‌، حتی بهترین طرح‌ها و اهداف نیز می‌تواند بیهوده و بی‌نتیجه بماند. در این مقاله، نیاز به ایجاد، ماهیت و ویژگی‌های کلیدی سیستم مدیریت دانش در زمینه کیفیت خدمات حمل‌و‌نقل در راه‌آهن مورد بحث قرار می‌گیرد.

توضیحات تکمیلی

تاریخ انتشار

نوع فایل

منبع

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مدیریت دانش در شرکت ریلی (راه‌آهن)”