چهار راهکار افزایش سهم حمل و نقل خطوط مترو در تهران

5,000 تومان

غلامرضا شمسی (مدیر عامل شرکت بهرو)

انتشار: ماهنامه صنعت حمل و نقل شماره 371 خرداد 1398

موضوع نگران کننده این است که 82 درصد (مجموع سهم سفرهای سواری شخصی، تاکسی، اتوبوس) سفرهای روزانه شهر تهران توسط شبکه معابر جابجا میگرددکه این موضوع باعث شده در اکثر ساعات شبانه روز، ظرفیت شبکه معابر (بزرگراهها و راههای شریانی) در وضعیت اشباع باشد. با وجود ساخت شبکه مترو (سیستم ریلی زیر زمینی) در شهر تهران اما همچنان اوضاع ترافیک شبکه معابر نه تنها باعث بهبود نشده بلکه شرایط آلودگی شهر  هم بدتر  شده است. این موضوع نشان میدهد که روند جاری و حتی رو به افزایش ساخت و بهره برداری مترو جوابگوی کامل  نیاز شهر تهران نمی باشد.

توضیحات

غلامرضا شمسی (مدیر عامل شرکت بهرو)

انتشار: ماهنامه صنعت حمل و نقل شماره 371 خرداد 1398

موضوع نگران کننده این است که 82 درصد (مجموع سهم سفرهای سواری شخصی، تاکسی، اتوبوس) سفرهای روزانه شهر تهران توسط شبکه معابر جابجا میگرددکه این موضوع باعث شده در اکثر ساعات شبانه روز، ظرفیت شبکه معابر (بزرگراهها و راههای شریانی) در وضعیت اشباع باشد. با وجود ساخت شبکه مترو (سیستم ریلی زیر زمینی) در شهر تهران اما همچنان اوضاع ترافیک شبکه معابر نه تنها باعث بهبود نشده بلکه شرایط آلودگی شهر  هم بدتر  شده است. این موضوع نشان میدهد که روند جاری و حتی رو به افزایش ساخت و بهره برداری مترو جوابگوی کامل  نیاز شهر تهران نمی باشد.

توضیحات تکمیلی

تاریخ انتشار

منبع

نوع فایل

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چهار راهکار افزایش سهم حمل و نقل خطوط مترو در تهران”